Oldalak

2015. április 9., csütörtök

Tavaszi ajtódísz

Régóta vágytam már egy ajtódíszre. Mindig irigykedve néztem a mások ajtaján lógó kreálmányokat. Elhatároztam, hogy most már én is bevetem magam! Kerestem pillangó és virág horgolási leírásokat. Tesztelgettem néhányat és amelyik a legszimpatikusabb volt, azt több színben is meghorgoltam. 




Barátnőmnek is készítettem egy tucat virágot. Cserébe kaptam fából készült kis tojásokat. Egy ilyen tojást tűztem ki a díszem aljára, mely kopog az ajtón, ha lendületet kap... Remélem az éjszaka nem arra ébredünk, hogy fúj a szél és kopog a tojással az ajtón!




A pillangókat cukorral keményítettem ki. Két napot hagytam száradni. Az alapot hungarocell táblából vágtam ki. (Szépen nézett ki a konyha. Minden tele volt hungarocell golyókkal...) Kb. 20 cm-es kört vágtam ki, melyet kék temperával festettem ki. A száradás után ragasztópisztollyal rögzítettem a virágokat és a pillangókat. Az ajtóra meg jól felszögeltük az egészet! (Így se szigetel semmit az ajtó. Az a két kis lukacska már nem számít...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése