Oldalak

2014. július 14., hétfő

Horgolt macik

Yulka Vinogradova munkái ihlettek meg mikor ezeket a kis apróságokat alkottam.

Először a garbós macit csináltam meg, mert ez a magenta fonal a kezembe akadt és hívogatott:
- Horgolj belőlem valamit! Ilyen színnel még úgy sem dolgoztál! Gyere! Maci pulóvernek jó leszek!

És én engedtem a csábításnak...

Túl sokat nem számolgattam a sorokat Yulka macijain. Nekiláttam és a 6-os Magic Ring-t felszaporítottam soronként 24-re, majd ismételtem a 24-t míg megfelelően hosszúkás lett a feje. Nem csináltam neki külön pulcsit meg testet. Egybe horgoltam, tehát nem lehet levetkőztetni. (Bocsi kíváncsi kisfiúk!)

Magassága: 7 cm.
Szélessége: 1,5 cm.


Már készítettem egy lila garbósat is, világos barna testtel.



A csokornyakkendős maci először nyakkendő nélkül készült el. Kicsit snassznak tűnt ezért csináltam rá nyakkendőt.
Öcsikémnek is nagyon tetszett, ezért kapott egyet névnapjára.

Magassága: 6,5 cm.
Szélessége: 2 cm.



A kerek fejű maci meg... kerek fejű és pulóveres. Gondoltam készítek egy ilyet is.

Magassága: 6 cm.
Szélessége: 2 cm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése